REGULAMIN
FIRMA TEKA UDZIELA BEZPŁATNEJ GWARANCJI OKREŚLONEJ W KARTACH
GWARANCYJNYCH DLA BATERII, ZLEWOZMYWAKÓW ,MŁYNKÓW i produktów marki INTRA
PRAWO DO GWARANCJI.
Prawo do gwarancji ma osoba fizyczna, która nabyła sprzęt sanitarny (zlewozmywaki, baterie i młynki)
marki TEKA do użytku własnego, nie związanego z prowadzeniem działalności gospodarczej za
pośrednictwem punktów detalicznych posiadająca dowód zakupu.
PUNKT SPRZEDAŻY.
Zakup sprzętu sanitarnego (zlewozmywaki, baterie i młynki) na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w
punkcie sprzedaży prowadzącym import z zagranicy na własną rękę pozbawia kupującego prawa do
gwarancji.
DOWÓD ZAKUPU.
Za dowód zakupu uważa się czytelną fakturę lub paragon fiskalny na którym widnieje marka sprzętu,
model urządzenia i data nabycia.
WARUNEK OTRZYMANIA KARTY GWARANCYJNEJ.
W celu otrzymania karty gwarancyjnej należy zarejestrować produkt za pośrednictwem Internetu na
stronie www.tekaserwis.com.pl lub wypełnić kartę zgłoszeniową dołączoną do urządzenia i wysłać na
adres podany na jej odwrocie załączając kopię dowodu zakupu.
W przypadku rejestracji produktu przez Internet nabywca drukuje kartę samodzielnie, a w przypadku
rejestracji korespondencyjnej karta gwarancyjna zostanie wysłana na adres klienta wpisany w kartę
zgłoszeniową za pośrednictwem Poczty Polskiej nie później niż 14 dnia od jej otrzymania.