INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES:
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również statystycznych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszych serwisów internetowych, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies opisaną w Polityce Prywatności
 

REGULAMIN

FIRMA TEKA UDZIELA BEZPŁATNEJ GWARANCJI OKREŚLONEJ W KARTACH GWARANCYJNYCH DLA BATERII, ZLEWOZMYWAKÓW ,MŁYNKÓW i produktów marki INTRA


PRAWO DO GWARANCJI.

Prawo do gwarancji ma osoba fizyczna, która nabyła sprzęt sanitarny (zlewozmywaki, baterie i młynki) marki TEKA do użytku własnego, nie związanego z prowadzeniem działalności gospodarczej za pośrednictwem punktów detalicznych posiadająca dowód zakupu.

PUNKT SPRZEDAŻY.

Zakup sprzętu sanitarnego (zlewozmywaki, baterie i młynki) na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w punkcie sprzedaży prowadzącym import z zagranicy na własną rękę pozbawia kupującego prawa do gwarancji.

DOWÓD ZAKUPU.

Za dowód zakupu uważa się czytelną fakturę lub paragon fiskalny na którym widnieje marka sprzętu, model urządzenia i data nabycia.

WARUNEK OTRZYMANIA KARTY GWARANCYJNEJ.

W celu otrzymania karty gwarancyjnej należy zarejestrować produkt za pośrednictwem Internetu na stronie www.tekaserwis.com.pl lub wypełnić kartę zgłoszeniową dołączoną do urządzenia i wysłać na adres podany na jej odwrocie załączając kopię dowodu zakupu. W przypadku rejestracji produktu przez Internet nabywca drukuje kartę samodzielnie, a w przypadku rejestracji korespondencyjnej karta gwarancyjna zostanie wysłana na adres klienta wpisany w kartę zgłoszeniową za pośrednictwem Poczty Polskiej nie później niż 14 dnia od jej otrzymania.