INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES:
Używamy własnych plików cookie i plików cookie osób trzecich, aby doskonalić nasze usługi i wyświetlać reklamy związane z preferencjami użytkownika w oparciu o analizowanie jego zachowań na stronie internetowej. Kontynuacja przeglądania oznacza akceptację stosowania takich plików cookie. Zmiana ustawień i informacje dodatkowe są dostępne tutaj
 

REGULAMIN

FIRMA TEKA UDZIELA BEZPŁATNEJ GWARANCJI OKREŚLONEJ W KARTACH GWARANCYJNYCH DLA BATERII, ZLEWOZMYWAKÓW ,MŁYNKÓW i produktów marki INTRA


PRAWO DO GWARANCJI.

Prawo do gwarancji ma osoba fizyczna, która nabyła sprzęt sanitarny (zlewozmywaki, baterie i młynki) marki TEKA do użytku własnego, nie związanego z prowadzeniem działalności gospodarczej za pośrednictwem punktów detalicznych posiadająca dowód zakupu.

PUNKT SPRZEDAŻY.

Zakup sprzętu sanitarnego (zlewozmywaki, baterie i młynki) na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w punkcie sprzedaży prowadzącym import z zagranicy na własną rękę pozbawia kupującego prawa do gwarancji.

DOWÓD ZAKUPU.

Za dowód zakupu uważa się czytelną fakturę lub paragon fiskalny na którym widnieje marka sprzętu, model urządzenia i data nabycia.

WARUNEK OTRZYMANIA KARTY GWARANCYJNEJ.

W celu otrzymania karty gwarancyjnej należy zarejestrować produkt za pośrednictwem Internetu na stronie www.tekaserwis.com.pl lub wypełnić kartę zgłoszeniową dołączoną do urządzenia i wysłać na adres podany na jej odwrocie załączając kopię dowodu zakupu. W przypadku rejestracji produktu przez Internet nabywca drukuje kartę samodzielnie, a w przypadku rejestracji korespondencyjnej karta gwarancyjna zostanie wysłana na adres klienta wpisany w kartę zgłoszeniową za pośrednictwem Poczty Polskiej nie później niż 14 dnia od jej otrzymania.